نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رایولا : «پل باید پیشرفت کند»

رایولا : «پل باید پیشرفت کند»

ایجنت پوگبا مینو رایولا ادعا می کند اگر موکلش پروژه ی خوبی پیدا کرد، یوونتوس باید آن را مد نظر قرار دهد، اخیرا صحبت هایی مبنی بر خروج پوگبا از یوونتوس شنیده می شود ، او در گفت و گو با اسپورت مدیاست گفت :

 

در حال حاضر ما درمورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم، تنها 6 باشگاه هستند که می توانند او را بخرند پس حدس این که کدام ها هستند آسان خواهد بود. اگر پوگبا پروژه ی بهتری پیدا کند، یوونتوس باید به آن توجه کند. در هر صورت، او در تورین خوشحال است و هرگز این را انکار نکرده است. یوونتوس باشگاهی بسیار بزرگ و تیم فوق العاده ایست. پل باید پیشرفت کند، این حقیقت دارد و هم اکنون در یووه است، پس هر نقل و انتقالی از یوونتوس می گذرد. او همواره می خواهد خود را برابر واقعیت بیازماید، چه در یووه باشد، چه تیم دیگری و چه در فرانسه.

 

گفته می شود رئال مادرید برای تیمی است که بیشترین شانس را برای خرید پوگبا دارد:

 

من گفتم که او از زین الدین زیدان خوشش می آید و رئال مادرید برایش به همان طریقی فریبنده است که بارسلونا، منچستر یونایتد، پاریس سن ژرمن، منچستر سیتی، چلسی و همچنین خود یوونتوس هستند.

 

پس تمام این پیشنهاداتی که هر روز برای پوگبا می آید دروغ است؟

 

می توان گفت، چون تنها وقتی پیشنهادات واقعی است که به شکل کتبی از باشگاهی به باشگاه دیگر فرستاده شود. بازیکنان همواره می خواهند رو به جلو حرکت کنند، این مسئله مشکلی نیست. مشکل واقعی این است که شایعات نقل و انتقالان از خود فوتبالی که در زمین بازی می شود مهم تر است و این درست نیست. شایعات نقل و انتقالات تقلبی هستند و امروز به شکل نمایشی واقعی به نظر می آیند.

 

ارزش واقعی پوگبا در بازار امروز نقل و انتقالات چقدر است؟

 

ارزش هر بازیکنی با وضعیت بازار و تیم خریدار تعیین می کند. مهم این است که کسی که تیم خریدار چه فکری می کند.

 

آیا رئال مادرید پتانسیل خریدن پوگبا را دارد؟

 

آنها باشگاهی هستند که به حرکت در حد مرزهایی ما در ذهنمان قائل هستیم عادت دارند، بنابراین هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: